fredag 21 december 2007

Hejsan,
Jag visade mamma mina betyg, hon vart nöjd, :)

Jag har ju gjort mitt bästa, men nästa år ska ja bli bättre.

Och nu under lovet ska ja plugga , ganska mycket!



Hello,
I showed my mom my grades, and she thought it was good, :)

I have done my best , but next year I'm going to be better.

And now under my holiday i'm going to study, pretty much! ( I know my english isn't so good but i'm learning.)



Det här ska jag plugga under lovet, iallafall försöka.

This I will be studying under my holiday, at least I will try.

5 kommentarer:

Unknown sa...

älskar dig loppan!! Du ÄR duktig!!!

Janita' sa...

Tackar mamma, :)

Unknown sa...

p.s. du är en gottgris oxå....he heheee

Unknown sa...

gott nytt år gummsan!

Janita' sa...

HHAHA, de är ju du som äter mycke mat OCH godis, inte jag :O