måndag 22 september 2008

Hej hopp!
förlåt, förlåt , och återigen förlåt.. har inte hunnit blogga ngt på ett bra tag pga massa saker som hänt, och all plugg.. har liksom redan haft 1 prov hittills, och har 1 prov till nu i veckan.. usch..
Jag är rätt nervös inför onsdag, har ett spec möte, som mamma ska följa med på. Hoppas det går bra, så alla får hålla tummarna för mig :)
Jag funderar på att köpa en ny vinterjacka eftersom det är skit kallt ute nu! ;o , en som är rätt så lång, så att den täcker rumpan iaf (slipper den frysa i år, haha), och en rätt så tjock, vet inte vilken det blir men det får vi ju se sen :)
Nu måste jag gå, måste plugga lite, sen ska jag nog sitta framför teven med familjen o mya framför den varma brasan :)
puss&kram <3

3 kommentarer:

Unknown sa...

allt kommer att gå bra ska du se! älskar dig med stumpan!!!

Anonym sa...

haha , låter som om du ska köpa fjällis jacka :o

Janita' sa...

Hahaha, nejnej, inte fjällis :)