torsdag 25 september 2008

Hejsan!
Herregud vad jag är trött i mina ben! ;o
först så var jag tvungen att gå ut med hunden efter att jag kom hem, sen så gick jag till konsum och till nån kiosk för att posta brev, så jag har typ gjort min veckas motion, haha!
idag hälsade jag på mormor lite snabbt efter skolan, har saknat henne rätt så mycket.
Nu i helgen får jag ÄNTLIGEN gå ut! , har haft en månads utegångsförbud, gissa om jag håller på o blir galen här hemma! ;o
Hmm, imorgon har jag no prov .. suck.. men jag tror det kmr gå bra, kan det mesta iaf :)
Och så sökte jag till en teatergrupp i skolan idag, hoppas jag får vara med, vill börja prova lite andra saker än bara det vanliga jag brukar göra.
Nej men nu ska jag gå och hjälpa mammsen med lillkillen, och äta mat snart, spaghetti med köttfärssås, eller som mamma sa av misstag, spaghetti med makaroner , haha!
Puss&kram :) <3

1 kommentar:

Unknown sa...

varierande kost...spaghetti o makaroner.....